List do Nemeczka

Rzeczyca Ziemiańska, 23.01.2018
Kochany Nemeczku!
Już od dawna chciałam napisać ten list. Jednak tak wciągnęłam się w książkę ,,Chłopcy z Placu Broni’’, że zapomniałam. Bardzo zaciekawiły mnie Twoje przygody. Dlatego chciałam powiedzieć Ci kilka słów.
Podziwiałam Cię na każdym kroku. Gdy zobaczyłam jak traktują Ciebie inni, zrobiło mi się bardzo smutno. Jednak udowodniłeś im, że nie ważne jest pierwsze spostrzeżenie. Twoja odwaga, wytrwałość a przy tym opiekuńczość nie sięgała granic. Po przeczytaniu książki porównałam Ciebie do niezwykle dzielnego żołnierza. Walczyłeś, i umarłeś za nią w największych trudach. Mimo, iż wszyscy myśleli, że jesteś zwykłym tchórzem, ich zdanie mało cię obchodziło. Na sam koniec, gdy leżałeś na łożu śmierci, zrobiło im się smutno.
Mam nadzieję, że ten list do ciebie dotrze. Pozdrawiam serdecznie, Nemeczku!
Julia z klasy 5

Komentarze

Popularne posty